REVIEWS

View Frequently Asked Questions

Customer Reviews

Based on 7 reviews
29%
(2)
29%
(2)
14%
(1)
14%
(1)
14%
(1)
B
B. (Texas)
No results - Yet

Purchased this plant in July 2021. It was in good condition when received, but to date, not much growth at all. It's about the same height as when first received with few new blooms. Looks healthy, just not growing as fast as expected. Based on other plants purchased, giving it time!

J
J.K. (South Carolina)
Heartbreaking Arrival

When the phlox arrive, they have been watered too much making the plant develop mold & have black leaves. When removing from the container, it just falls apart & smells. I was really looking forward to the beautiful impact they give to any garden. I always receive many complements with the one I planted last year.
On the blue delphinium, the UPS truck driver carried the box upside down (yes there are arrow to show right side up) breaking the stems at the base, leaving only the dirt with roots. Nothing has grown on them yet, hope & pray I'll see them next year!!

Hello!
We're sorry to hear about the condition of your order. We offer a 30 day guarantee on all of our plants and are happy to replace or refund plants that either arrive in unplantable condition or die within our warranty period. Reach out to our team at claims@greatgardenplants.com with any pictures you may have and your order# and we'll be happy to help you further. We appreciate your feedback and again apologize for the condition your plants arrived in. We look forward to hearing from you soon!

E
E.S. (Virginia)
Very disappointed 😞 because no one reached out.

I ordered 30 glamour girl phlox for my landscape bed, a total of $558.70 including the tax of course. I understood the plants would be young and I was okay with that, being young plants I was impressed with the size of them, they arrived healthy and beautiful. I followed the directions closely, being a landscaper for years and taking care of clients landscape I truly understand the importance of filling directions in everything I do. I was hurt and disappointed to see so many plants die, as a landscaper I tried everything to keep them healthy and revive them, but I failed. My landscape beds and my clients landscape beds means a lot to me, I take it very personal. Clients spend alot of money on plants and landscapers service, I treat their yards as if it's my yard. I lost a totally of 18 plants, but yet I'm hoping 🙏 the dead ones somewhere in their root system as a little life that will grow above the soil, it would truly put a smile on my face and heart. I reached out without any response from anyone, this is the really disappointing part. I treat people the way I would like to be treated, if I break it I fix it, the plants are small fir the price but because the company put faith in their stock to put a big price on their plants I figured it was worth the chance to order from them. I understand plants goes through shock, but now I'm shocked. I have other items waiting in my cart to order, but fear 😨 has me on hold. One reviewer stated, going to the stores and see fir yourself what you are buying, that's good advice and the plants cost a little lesser and they are larger than the ones sold online, plus you can go back to the store and get another plant if it should die. Their are many reasons for lost of a plant or plants even landscapers aren't perfect, like doctors, and I understand companies has a staff they must pay and a facility to run and maintain, but all said I would like feedback from the staff, I invested a large sum of cash in their product and out of respect I would like to hear from someone about replacement of the plants lost. I don't encourage others not to buy plants online, because I personally have had great experiences buying plants online. I even but saltwater aquarium fish online with success and lost a few, so you have to do what's best for you. Happy landscaping, gardening and whatever else you do to make your heart smile and to encourage others heart to smile.

Hello Edna!
Thank you for taking the time to leave your feedback, I'm sorry to hear you had a less than positive experience. It looks like Sarah emailed you back in 7/19/21 asking for pictures of the 18 phlox so they could help process your warranty replacement/refund. If you never received this email, we apologize! Reach out to our team at claims@greatgardenplants.com with pictures and your order number and we'll be happy to help you with the next steps. We hope we can help make things right by you, Edna!

S
S.A. (Texas)
Glamour Girl Phlox

I ordered two glamour girl phlox. The plants came in looking healthy. I would rate this a 5, but one of my plants died. It was planted next to the other one, which is thriving, so I am not sure what went wrong. :(

C
C.S. (Maryland)
Easy pricers Plants are thriving

Surprisingly easy to order live plants.

Customer Reviews

Based on 7 reviews
29%
(2)
29%
(2)
14%
(1)
14%
(1)
14%
(1)
B
B. (Texas)
No results - Yet

Purchased this plant in July 2021. It was in good condition when received, but to date, not much growth at all. It's about the same height as when first received with few new blooms. Looks healthy, just not growing as fast as expected. Based on other plants purchased, giving it time!

J
J.K. (South Carolina)
Heartbreaking Arrival

When the phlox arrive, they have been watered too much making the plant develop mold & have black leaves. When removing from the container, it just falls apart & smells. I was really looking forward to the beautiful impact they give to any garden. I always receive many complements with the one I planted last year.
On the blue delphinium, the UPS truck driver carried the box upside down (yes there are arrow to show right side up) breaking the stems at the base, leaving only the dirt with roots. Nothing has grown on them yet, hope & pray I'll see them next year!!

Hello!
We're sorry to hear about the condition of your order. We offer a 30 day guarantee on all of our plants and are happy to replace or refund plants that either arrive in unplantable condition or die within our warranty period. Reach out to our team at claims@greatgardenplants.com with any pictures you may have and your order# and we'll be happy to help you further. We appreciate your feedback and again apologize for the condition your plants arrived in. We look forward to hearing from you soon!

E
E.S. (Virginia)
Very disappointed 😞 because no one reached out.

I ordered 30 glamour girl phlox for my landscape bed, a total of $558.70 including the tax of course. I understood the plants would be young and I was okay with that, being young plants I was impressed with the size of them, they arrived healthy and beautiful. I followed the directions closely, being a landscaper for years and taking care of clients landscape I truly understand the importance of filling directions in everything I do. I was hurt and disappointed to see so many plants die, as a landscaper I tried everything to keep them healthy and revive them, but I failed. My landscape beds and my clients landscape beds means a lot to me, I take it very personal. Clients spend alot of money on plants and landscapers service, I treat their yards as if it's my yard. I lost a totally of 18 plants, but yet I'm hoping 🙏 the dead ones somewhere in their root system as a little life that will grow above the soil, it would truly put a smile on my face and heart. I reached out without any response from anyone, this is the really disappointing part. I treat people the way I would like to be treated, if I break it I fix it, the plants are small fir the price but because the company put faith in their stock to put a big price on their plants I figured it was worth the chance to order from them. I understand plants goes through shock, but now I'm shocked. I have other items waiting in my cart to order, but fear 😨 has me on hold. One reviewer stated, going to the stores and see fir yourself what you are buying, that's good advice and the plants cost a little lesser and they are larger than the ones sold online, plus you can go back to the store and get another plant if it should die. Their are many reasons for lost of a plant or plants even landscapers aren't perfect, like doctors, and I understand companies has a staff they must pay and a facility to run and maintain, but all said I would like feedback from the staff, I invested a large sum of cash in their product and out of respect I would like to hear from someone about replacement of the plants lost. I don't encourage others not to buy plants online, because I personally have had great experiences buying plants online. I even but saltwater aquarium fish online with success and lost a few, so you have to do what's best for you. Happy landscaping, gardening and whatever else you do to make your heart smile and to encourage others heart to smile.

Hello Edna!
Thank you for taking the time to leave your feedback, I'm sorry to hear you had a less than positive experience. It looks like Sarah emailed you back in 7/19/21 asking for pictures of the 18 phlox so they could help process your warranty replacement/refund. If you never received this email, we apologize! Reach out to our team at claims@greatgardenplants.com with pictures and your order number and we'll be happy to help you with the next steps. We hope we can help make things right by you, Edna!

S
S.A. (Texas)
Glamour Girl Phlox

I ordered two glamour girl phlox. The plants came in looking healthy. I would rate this a 5, but one of my plants died. It was planted next to the other one, which is thriving, so I am not sure what went wrong. :(

C
C.S. (Maryland)
Easy pricers Plants are thriving

Surprisingly easy to order live plants.