REVIEWS

View Frequently Asked Questions

Customer Reviews

Based on 8 reviews
75%
(6)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
25%
(2)
S
S.T. (Colorado)
I did not receive the plant

I ordered this plant with other plants. They came in a package, fast shipping.
However, I did not see this plant. The receipt has the name on it though.
I have emailed info@greatgardenplants.com, and wondering how long they will reply to me.

Hello Samantha! I'm sorry to hear you were missing a plant from your order. It looks like our team refunded that plant for you yesterday (7/26). Please allow 3-5 business days for the refund to fully process. Let us know if you have any questions or concerns. Happy gardening!

M
M.G. (New York)

Beautiful! Great plant

W
W.R. (Pennsylvania)
Blooming already

We bought 6 plants and all 6 have summer blooms already. They hold up under the winding conditions we encounter on the top of a hill

P
P.K. (New York)
Plants died

Three of the four plants that I ordered died within a week despite following instructions

Hello Parag! I'm so sorry to hear you didn't have success with your new plants. We offer a 30 day guarantee on all of our plants. Reach out to us at claims@greatgardenplants.com or give us a call so we can help you further.

M
M. (Minnesota)
Hydrangea

arrived at the time I requested, which is very nice option to have. I hardened it off for 2 weeks and into the ground she went. No signs of stress so far. Good healthy plant. Thank you great gardens.

Customer Reviews

Based on 8 reviews
75%
(6)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
25%
(2)
S
S.T. (Colorado)
I did not receive the plant

I ordered this plant with other plants. They came in a package, fast shipping.
However, I did not see this plant. The receipt has the name on it though.
I have emailed info@greatgardenplants.com, and wondering how long they will reply to me.

Hello Samantha! I'm sorry to hear you were missing a plant from your order. It looks like our team refunded that plant for you yesterday (7/26). Please allow 3-5 business days for the refund to fully process. Let us know if you have any questions or concerns. Happy gardening!

M
M.G. (New York)

Beautiful! Great plant

W
W.R. (Pennsylvania)
Blooming already

We bought 6 plants and all 6 have summer blooms already. They hold up under the winding conditions we encounter on the top of a hill

P
P.K. (New York)
Plants died

Three of the four plants that I ordered died within a week despite following instructions

Hello Parag! I'm so sorry to hear you didn't have success with your new plants. We offer a 30 day guarantee on all of our plants. Reach out to us at claims@greatgardenplants.com or give us a call so we can help you further.

M
M. (Minnesota)
Hydrangea

arrived at the time I requested, which is very nice option to have. I hardened it off for 2 weeks and into the ground she went. No signs of stress so far. Good healthy plant. Thank you great gardens.