REVIEWS

View Frequently Asked Questions

Customer Reviews

Based on 5 reviews
60%
(3)
0%
(0)
20%
(1)
0%
(0)
20%
(1)
C
C.A. (New York)
Healthy plants

These were beautiful thick,healthy plants..They are growing well in the garden and love their new home. Very,very happy with your plants.

P
P.S. (Pennsylvania)
I emailed you and received no response

Two came just fine and the third was broken pretty badly. I emailed you and received no response. I had requested it be replaced. The other two are doing fine. Please check your customer service emails. Thank you

Hello Patricia!
I'm sorry to hear you never heard back from our team. It looks like our team emailed you back on June 22. We are out of Autumn Joy for the season and offered a refund or a replacement of a different plant of your choice. Give us a call or email us at claims@greatgardenplants.com and we'll be happy to help you with the next steps.

L
L.S. (Indiana)
Poor service

Do not order from this company I ordered on April 24th and I still haven't received any of my product I get my product is being shipped on an email then when I don't receive it in the time I emailed them back and they say it's still being shipped now they're saying I will not get my product until the fall but yet they took my money out of my account customer service is very poor the company is a scam and will take your money

Hello LeeAnn! Thanks for taking the the time to leave your feedback. I looked into your order with us and it looks like you placed your order on May 15th and it was delivered to you on May 22nd. I don't see anything else in your order history about you not yet receiving your order so I apologize that you are still waiting for your order. If you never received this order (G36043) let us know by emailing us at claims@greatgardenplants.com and we'll be happy to find a solution that works for you.

B
B.P. (California)
Tough and pretty

Easy to root. Little water. Does not wilt. Flowers coming on. Love the bright color.

Y
Y.G. (California)

Well packed, green & was still moist upon arrival. A wk in w/ new foliage.

Customer Reviews

Based on 5 reviews
60%
(3)
0%
(0)
20%
(1)
0%
(0)
20%
(1)
C
C.A. (New York)
Healthy plants

These were beautiful thick,healthy plants..They are growing well in the garden and love their new home. Very,very happy with your plants.

P
P.S. (Pennsylvania)
I emailed you and received no response

Two came just fine and the third was broken pretty badly. I emailed you and received no response. I had requested it be replaced. The other two are doing fine. Please check your customer service emails. Thank you

Hello Patricia!
I'm sorry to hear you never heard back from our team. It looks like our team emailed you back on June 22. We are out of Autumn Joy for the season and offered a refund or a replacement of a different plant of your choice. Give us a call or email us at claims@greatgardenplants.com and we'll be happy to help you with the next steps.

L
L.S. (Indiana)
Poor service

Do not order from this company I ordered on April 24th and I still haven't received any of my product I get my product is being shipped on an email then when I don't receive it in the time I emailed them back and they say it's still being shipped now they're saying I will not get my product until the fall but yet they took my money out of my account customer service is very poor the company is a scam and will take your money

Hello LeeAnn! Thanks for taking the the time to leave your feedback. I looked into your order with us and it looks like you placed your order on May 15th and it was delivered to you on May 22nd. I don't see anything else in your order history about you not yet receiving your order so I apologize that you are still waiting for your order. If you never received this order (G36043) let us know by emailing us at claims@greatgardenplants.com and we'll be happy to find a solution that works for you.

B
B.P. (California)
Tough and pretty

Easy to root. Little water. Does not wilt. Flowers coming on. Love the bright color.

Y
Y.G. (California)

Well packed, green & was still moist upon arrival. A wk in w/ new foliage.