All Reviews

View all plant and store reviews for Great Garden Plants. If you have a problem with an order, be sure to email us and take advantage of our no risk 60 day guarantee!

Based on 9183 reviews
73%
(6714)
6%
(568)
6%
(579)
5%
(493)
9%
(829)

They
died week after I planted. A lot of wasted money

Hello! We're sorry that you're having trouble with your plants. Our customer service team would love to help, so please email us with photos of the plants. Make sure to include your order number in the subject line so we may best assist you. Rest assured, we have a guarantee on all our plants. Our fall guarantee covers plants received after September 1 until May 2024! If you received your plants within that time frame, we would happily apply your warranty once we receive the pictures. Happy Gardening!

Great plants. 2-3 ft so looks like they survived the New England Global Warming / Climate change winter.

The plant didn't make it through the winter. It lost its leaves and now is a dried out set of twigs, despite meticulous care. Meanwhile, Berry Poppins is doing spectacularly. Hoping there is a guarantee on Mr Poppins.

Hello! We are so sorry to hear one of your plants didn't make it. Please contact our friendly customer service team and email us pictures of the plants, making sure to put your order number and name in the subject line so that we may provide the best assistance possible. Rest assured, we have a guarantee on all our plants. Our fall guarantee covers plants received after September 1 until May 2024! If you received your plants within that time frame, we would happily apply your warranty once we receive the pictures. We would love to hear from you, happy gardening!

Growing already in early spring - I cover them w buckets if our nights dip below 32.

J
El Niño™ Chitalpa
J.H. (Louisiana)
Heat Lover

Planted a number of them to use as a 4’ Blooming loose shaped hedge in full sun. They came in healthy and budding. They are not as full and bushy so far ,as I had hoped for but they bloomed prolifically all through our incredibly hot dry summer. They easily added 2’ in height the first year, just didn’t get very bushy. Pruning the ones I have now hard and ordering more to space between. A winner for my zone 9, Deep South garden.

Sooooo pretty man these red ones pop!! Zone 6b it gets bad in winter hope they make it like I’ve said before worth every penny. If they don’t make it I’ll be back. They took a bit to take but boy when they did they flourished. ❤️

Love these spreads fast worth the money kept flowering for at least 5 months well into winter. Zone 6b I installed reinforced see through umbrellas onto the big pots that hold these til spring. I hope they make it if not here I come again to buy more. Well worth it!!

I hope they survive here I zone 6b lol I sure did do my part to help them, worth every penny as they spread super fast. I had beautiful flowers for months. Love these lots of complements great I’m my large pots. The more you remove the old heads the more new ones pop. I drop my deheadings right into the pot I swear it helped it fill right out. Well if they don’t make it I’m gonna have to get more. ❤️

Plants were small and several died within a week or two because they were not thriving/ very healthy upon arrival.

Hello Donna! We appreciate your feedback, and would love to help in any way we can. Please email pictures of the plants, making sure to put your order number and name in the subject line so that we may provide the best assistance possible. Rest assured, we have a guarantee on all our plants. Our fall guarantee covers plants received after September 1 until May 2024! If you received your plants within that time frame, we would happily apply your warranty once we receive the pictures. Happy Gardening!

All plants failed to survive even though planted as indicated. This was a 2nd purchase from Great Gardens with poor outcomes

Out of 3 plants ordered, only 1 survived even though planted in the same flowerbed as directed

Got them too late to put in the ground. Struggling to keep them alive until spring. Might have to reorder them

Hello! We appreciate your feedback, and our customer service team would love to hear from you. Please email pictures of the plants, making sure to put your order number and name in the subject line so that we may provide the best assistance possible. Rest assured, we have a guarantee on all our plants. Our fall guarantee covers plants received after September 1 until May 2024! If you received your plants within that time frame, we would happily apply your warranty once we receive the pictures. Happy Gardening!

They came in the fall and are still blooming in January!! ‘The Price is White’ great perennial! Fingers crossed for March warming weather!

Its blue now. I am disappointed!

The promise to grow these beautiful flowers did not hold! Ive had this plant for 3 years and the last two its flowers are just plain blue

Hello! We are sorry that you're unsatisfied with your order. Our customer service team would love to help and hear from you. Please email pictures of the plants to customerservice@hydrangea.com, making sure to put your order number and name in the subject line so that we may provide the best assistance possible. Rest assured, we have a 60-day guarantee on all our plants. If you received your plants within that time frame, we would be happy to apply your warranty once we receive the pictures. Happy Gardening!
https://hydrangea.com/pages/our-guarantee

These are beautiful!! It’s winter and they are still growing. Not flowering because it’s winter but I didn’t loose one before delivery or after!

Packaged incredibly well! Great shipping, no problems! The product was great as well. I didn’t all plants in the ground in time so some were pretty sad from sitting but the healthy ones are doing well in the yard

Beautiful & Still Blooming this Season!

These roses are gorgeous! It’s December 21st in Central Texas and they are still putting out buds and gaining size. I couldn’t recommend a plant more!

Waiting to see if they will live

Four of the 10 arbs came very bent. In fact, they were in an L shape when I got them out of the box. Those four are now looking very sad and brown and I doubt they will make it! Otherwise, the rest looked great and are doing good!

We apologize that you received plants that are not up to our standards. While we try our best to provide exceptional service, some factors, like shipping and handling, are outside our control, and issues like this can sometimes happen. Please email pictures of the plants to claims@greatgardenplants.com, making sure to put your order number and name in the subject line so that we may provide the best assistance possible.Rest assured, we have a guarantee on all our plants. Our fall guarantee covers plants received after September 1 until May 2024! If you received your plants within that time frame, we would happily apply your warranty once we receive the pictures. Happy Gardening!
https://www.greatgardenplants.com/pages/our-guarantee

Didnt make it through summer in my dappled shade spot.

Hello! We are sorry that you're unsatisfied with your plants. Our customer service team would love to hear from you. Please email photos of the plants to our team, making sure to include your order number and name in the subject line so we may assist you in the best way possible. Rest assured, we have a guarantee on all our plants. Our fall guarantee covers plants received after September 1 until May 2024! Happy Gardening!

My 1st year planting! Leaf shape are similar to huecheras yet heartier.

Bought 4 different colors and that isn’t what came. Got 2 reds and 2 greens, all were barely alive. One green flourished and the others died

Hello! We apologize that you received plants that are not up to our standards. While we try our best to provide exceptional service, some factors, like shipping and handling, are outside our control, and issues like this can sometimes happen. Please email pictures of the plants to our team, making sure to put your order number and name in the subject line so that we may provide the best assistance possible. Rest assured, we have a guarantee on all our plants. Our fall guarantee covers plants received after September 1 until May 2024! If you received your plants within that time frame, we would happily apply your warranty once we receive the pictures. Happy Gardening!

Hardy for me

I grew this galaxy blue in zone 5b Verona Wisconsin. Beautiful it's first season. Used straw for mulch. Came back this past season of 2023.
Just as nice as its first year. Ordered a second. Mulched both again this fall. Fingers crossed for 2024.

Very small and dry

One of my three bushes didn’t have any leaves and is unlikely to survive. The other two seemed very dry and fragile. All were less than 4” tall.

Hello! We are sorry that you're unsatisfied with your plants. Please email pictures of the plants to claims@greatgardenplants.com, making sure to put your order number and name in the subject line so that we may provide the best assistance possible. Rest assured, we have a guarantee on all our plants. Our fall guarantee covers plants received after September 1 until May 2024! If you received your plants within that time frame, we would happily apply your warranty once we receive the pictures. Happy Gardening!
https://www.greatgardenplants.com/pages/our-guarantee

Nice healthy plants, fast delivery. I appreciate being able to purchase smaller plants. I saved on shipping costs and was able to get a few more plants. I will be ordering again!

Quick Fire Fab® Panicle Hydrangea