REVIEWS

View Frequently Asked Questions

Customer Reviews

Based on 4 reviews
50%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
50%
(2)
G
G.J. (Colorado)
Ice Plant

Jewel of Desert arrived in great shape and survived the record Denver heat. Spring will tell how they did thru the winter.

A
A.S. (Illinois)

My new plants are you doing well even with all the rain and I really appreciate all your good service 💗

R
R.

Arrived mostly dead

Hello, Sorry to hear about the plants. I have noted your order and extended your warranty to July 10, 2020. Let us know how they are doing by that date and we will refund or replace any plant that did not make it. Please take pictures of any plants with issues.

J
J.

Arrived half dead!

I am sorry to hear about the Delosperma, I see from the notes in your order, that a refund has been issued. You should see the refund in 7-10 business days.

Customer Reviews

Based on 4 reviews
50%
(2)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
50%
(2)
G
G.J. (Colorado)
Ice Plant

Jewel of Desert arrived in great shape and survived the record Denver heat. Spring will tell how they did thru the winter.

A
A.S. (Illinois)

My new plants are you doing well even with all the rain and I really appreciate all your good service 💗

R
R.

Arrived mostly dead

Hello, Sorry to hear about the plants. I have noted your order and extended your warranty to July 10, 2020. Let us know how they are doing by that date and we will refund or replace any plant that did not make it. Please take pictures of any plants with issues.

J
J.

Arrived half dead!

I am sorry to hear about the Delosperma, I see from the notes in your order, that a refund has been issued. You should see the refund in 7-10 business days.