REVIEWS

View Frequently Asked Questions

Customer Reviews

Based on 7 reviews
57%
(4)
0%
(0)
14%
(1)
14%
(1)
14%
(1)
J
J.P. (Illinois)

I am amazed at how these beautiful flowers arrived each time. Such care in trnporting them. All so healthy and in excellent shape. I would recommend to everyone.

P
P. (Georgia)
Beautiful rose

Just waiting for it to bloom. It is growing low.

R
R.C. (Wisconsin)
Tried to save it

I’ve always ordered from GGP because the plants are healthy and have bounced back from the shock of shipping. They customer service is wonderful, as well.

This one didn’t survive though. It was small, crushed, and had only a few leaves. The other climbing rose (Quicksilver) in my same order was in similar—yet slightly better—shape. I tried to save both, but while the Quicksilver has survived and is now thriving, this one didn’t make it. All the leaves are gone and there is no growth above or below ground.

Hello Raina! We're sorry to hear your roses didn't arrive to you in great condition. While we're happy to hear one of them bounced back, we're dissapointed you haven't had sucess with the other. If it arrived in unplantable condition or died within its first 30 days with you don't hestiate to reach out to our team! We offer a 30 day gurantee and are happy to replace or refund plants that don't suruve our warranty period. To file a claim you can reach out to our team at claims@greatgardenplants.com with any pictures you may have and your order #. Thank you for taking the time to leave your feedback!

U
U.C. (California)

They are happy and dealt fine with the heat. Starting to grow and they look healthy!

B
B.V. (Massachusetts)
Rose

The flower is to small…

Customer Reviews

Based on 7 reviews
57%
(4)
0%
(0)
14%
(1)
14%
(1)
14%
(1)
J
J.P. (Illinois)

I am amazed at how these beautiful flowers arrived each time. Such care in trnporting them. All so healthy and in excellent shape. I would recommend to everyone.

P
P. (Georgia)
Beautiful rose

Just waiting for it to bloom. It is growing low.

R
R.C. (Wisconsin)
Tried to save it

I’ve always ordered from GGP because the plants are healthy and have bounced back from the shock of shipping. They customer service is wonderful, as well.

This one didn’t survive though. It was small, crushed, and had only a few leaves. The other climbing rose (Quicksilver) in my same order was in similar—yet slightly better—shape. I tried to save both, but while the Quicksilver has survived and is now thriving, this one didn’t make it. All the leaves are gone and there is no growth above or below ground.

Hello Raina! We're sorry to hear your roses didn't arrive to you in great condition. While we're happy to hear one of them bounced back, we're dissapointed you haven't had sucess with the other. If it arrived in unplantable condition or died within its first 30 days with you don't hestiate to reach out to our team! We offer a 30 day gurantee and are happy to replace or refund plants that don't suruve our warranty period. To file a claim you can reach out to our team at claims@greatgardenplants.com with any pictures you may have and your order #. Thank you for taking the time to leave your feedback!

U
U.C. (California)

They are happy and dealt fine with the heat. Starting to grow and they look healthy!

B
B.V. (Massachusetts)
Rose

The flower is to small…