REVIEWS

View Frequently Asked Questions

Customer Reviews

Based on 5 reviews
60%
(3)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
40%
(2)
K
K.H. (Texas)
Never again

They all died because they were almost dead when they arrived.

Hello Kirk!
Reach out to our team at claims@greatgardenplants.com and we'll be happy to help you. Your plants are covered by our guarantee and we're happy to refund or replace next season if the died. We look forward to hearing from you soon!

F
F.J. (North Carolina)

'Caradonna' Salvia

L
L. (Pennsylvania)
My salvia looks strong

Thank you for the healthy plant.

A
A.g. (New Jersey)
Irresistible striking purple

We have our two plants for 2 years now, they are beautiful, whoever passes by our garden wants to know where we got them from, great choice, they come in a very small plant for shipping purpose, but they grow so fast and so beautiful,

P
P. (South Carolina)
Never received

Evidently they were sold out but didn’t notify me, and of course I never received the plants. I called and informed them and they told me they would refund my money. Haven’t received the refund on my credit card yet. Still waiting!! Had I not called I don’t think I would have ever been notified and I was definitely charged for them.

Hello Pat, Thank you for taking the time to leave your feedback! We refunded you on 6/03/2021. We ask that you allow at least 3-5 business days for the refund to show up on your card. Let us know if you'd like us to resend your refund confirmation email and we happily will for your records. If you have any other questions or concerns don't hesitate to reach out to us.

Customer Reviews

Based on 5 reviews
60%
(3)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
40%
(2)
K
K.H. (Texas)
Never again

They all died because they were almost dead when they arrived.

Hello Kirk!
Reach out to our team at claims@greatgardenplants.com and we'll be happy to help you. Your plants are covered by our guarantee and we're happy to refund or replace next season if the died. We look forward to hearing from you soon!

F
F.J. (North Carolina)

'Caradonna' Salvia

L
L. (Pennsylvania)
My salvia looks strong

Thank you for the healthy plant.

A
A.g. (New Jersey)
Irresistible striking purple

We have our two plants for 2 years now, they are beautiful, whoever passes by our garden wants to know where we got them from, great choice, they come in a very small plant for shipping purpose, but they grow so fast and so beautiful,

P
P. (South Carolina)
Never received

Evidently they were sold out but didn’t notify me, and of course I never received the plants. I called and informed them and they told me they would refund my money. Haven’t received the refund on my credit card yet. Still waiting!! Had I not called I don’t think I would have ever been notified and I was definitely charged for them.

Hello Pat, Thank you for taking the time to leave your feedback! We refunded you on 6/03/2021. We ask that you allow at least 3-5 business days for the refund to show up on your card. Let us know if you'd like us to resend your refund confirmation email and we happily will for your records. If you have any other questions or concerns don't hesitate to reach out to us.