REVIEWS

View Frequently Asked Questions

Customer Reviews

Based on 21 reviews
76%
(16)
5%
(1)
10%
(2)
5%
(1)
5%
(1)
J
J.M. (California)

Pink Chiffon® Rose of Sharon

T
T.H. (Utah)
NO Plant but was charged

I have emailed you asking when my plant will arrive, grr grr grr. My card has been charged!

Hello Teresa!
We're sorry to hear about your order. It looks like the order was damaged by FedEx and not delivered to your address because of this. I have issued a full refund to your card. Please all 3-5 business days for the refund to process. If you have any other questions or concerns give us a call or email us at info@greatgardenplants.com. We apologize for any inconvenience this may have caused you and appreciate your feedback.

S
S.G. (Pennsylvania)
Not growing

I received my Pink Chiffon Rose of Sharon several weeks ago. I planted it and it doesn’t appear to be growing. Most of the Rose of Sharon’s grow like weeds. This one does not appear to be doing anything. I fertilized it and nothing! Hopefully It will take off in the spring.

V
V.L. (California)
Rose of Sharon

I do not have a green thumb. But I have to say, the plants were in wonderful shape when they arrived. I've been tending them lovingly and they're actually growing. Totally happy. I will be going back to the site to order other plants.

T
T.F.
Pink Chiffon Rose of Sharon

Bought this for my Mom in West Virginia and she is in love with her tree. It is already blooming and it is just a baby. I also referred at least a dozen people to your company after all the bragging I have done. Love you all up there at Great Gardens Thank You Again

Customer Reviews

Based on 21 reviews
76%
(16)
5%
(1)
10%
(2)
5%
(1)
5%
(1)
J
J.M. (California)

Pink Chiffon® Rose of Sharon

T
T.H. (Utah)
NO Plant but was charged

I have emailed you asking when my plant will arrive, grr grr grr. My card has been charged!

Hello Teresa!
We're sorry to hear about your order. It looks like the order was damaged by FedEx and not delivered to your address because of this. I have issued a full refund to your card. Please all 3-5 business days for the refund to process. If you have any other questions or concerns give us a call or email us at info@greatgardenplants.com. We apologize for any inconvenience this may have caused you and appreciate your feedback.

S
S.G. (Pennsylvania)
Not growing

I received my Pink Chiffon Rose of Sharon several weeks ago. I planted it and it doesn’t appear to be growing. Most of the Rose of Sharon’s grow like weeds. This one does not appear to be doing anything. I fertilized it and nothing! Hopefully It will take off in the spring.

V
V.L. (California)
Rose of Sharon

I do not have a green thumb. But I have to say, the plants were in wonderful shape when they arrived. I've been tending them lovingly and they're actually growing. Totally happy. I will be going back to the site to order other plants.

T
T.F.
Pink Chiffon Rose of Sharon

Bought this for my Mom in West Virginia and she is in love with her tree. It is already blooming and it is just a baby. I also referred at least a dozen people to your company after all the bragging I have done. Love you all up there at Great Gardens Thank You Again